План навчання за програмою
Хороша робота медичного закладу, успіх та високий рівень працівників залежить від роботи кожного, від його внеску заради спільної мети!
Медичний координатор - ланка відповідальної та ефективної медицини. Це людина, яка має рівень знань та навиків в організації роботи певного підрозділу, за який відповідає. Кожне відділення в медичній установі має свою структуру і межі відповідальності. Координатор – це саме та людина, яка зводить, аналізує та моніторить результати роботи кожного підрозділу для окремого пацієнта з метою подання інформації вчасно. Дуже важливо, щоб своєю роботою координатор уособлював загальні принципи медичного закладу, оперативно та вчасно реагував на проблемну ситуацію, знайшовши кращий вихід. Також однією з важливих місій координатора є забезпечення психологічно здорових відносин між пацієнтом та працівниками закладу, вирішення будь яких організаційних питань, що виникають впродовж усього періоду перебування пацієнта в даній медичній установі. Є фахові стандарти, яким відповідає координатор - професійність, людяність, амбіційність, відкритість та партнерство, уважність, прискіпливість та чесність.
Основне завдання координатора – «творити з любов’ю до людини»!
Вимоги до кандидатів на курс:
- координатор медичного напрямку повинен мати базову або вищу медичну освіту, охайний зовнішній вигляд;
- стресостійкість, вміння виходити з конфліктних ситуацій;
- визначення та задоволення потреб пацієнта;
- вміння та застосування основ медичної деонтології;
- забезпечення конфіденційності інформації, якою володіє в процесі роботи.
Мета курсу:
- відкрити всі можливі варіанти у спілкуванні та взаємодії між відділами медичного закладу для досягнення спільної мети;
- моделювання ситуацій для пошуку алгоритму вирішення потреб пацієнта;
- ведення журналів та іншої медичної документації;
- розроблення системи аналізу показників підрозділів;
- спілкування з пацієнтом, визначення чітких функціональних обов’язків координатора;
- забезпечувати ефективну комунікацію окремими підрозділами медичного закладу, визначення чітких меж відповідальності та розподіл обов’язків;
- постійні вдосконалення – нові ідеї в роботі координатора;
- створення та врахування усіх можливостей надання медичних послуг в закладі.
Презентація медичного закладу
- коротке знайомство з медичним центром, на базі якого проводиться навчання, проекторний екскурс по роботі відділень закладу;
- основні напрямки діяльності медичної установи, роль та функціональні обов’язки координатора медичного напрямку в даній структурі;
- ознайомлення з веденням медичної документації та електронним реєстром робочих проектів;
- робота медичних підрозділів (відділень), їх функціональні обов’язки та межі відповідальності;
- співпраця між персоналом клініки; основи спілкування в межах робочих процесів.
Основні напрямки роботи координатора
- для початківців – як організувати роботу координатора? З чого почати, виходячи з потреб медичної структури?
- моніторинг та аналіз документів з метою вчасного подання інформації;
- організація та ведення чатів (Viber, Wat’s up, facebook) для пацієнтів;
- організація візитів пацієнтів відповідно до рекомендацій та медичних призначень;
- алгоритми роботи координатора на прикладі фактичних ситуаційних задач;
- правові аспекти регулювання медичних випадків координатором;
- забезпечення конфіденційності інформації;
- контакт (розмови, спілкування у чатах, питання-відповіді, психологічна підтримка) як показник високого рівня сервісу;
- толерантність і тактовність як основа спілкування працівника медичного закладу;
- права і обов’язки координатора згідно чинного законодавства.
Поведінка координатора у конфліктних ситуаціях
- основні причини виникнення конфлікту;
- «гострі кути» в роботі координатора;
- алгоритм залагодження конфлікту;
- робота з VIP-пацієнтами, як не переступити межі «вседозволеності» пацієнту; від захцянки до коректної медичної послуги.