Адміністратор
План навчання за програмою
1. Роль адміністратора в діяльності медичного закладу:
- презентація клініки та уміння продемонструвати увагу і турботу до пацієнта в перші секунди комунікації;
- комунікація з пацієнтами та співробітниками медичного закладу;
- тактика збору інформації та навички оформлення медичної картки;
- ефективне введення медичної документації в письмовому та електронному вигляді.
2. Професійні вимоги, вміння та навики адміністратора в роботі:
- дотримання іміджу та зовнішнього вигляду;
- організація робочого місця;
- дотримання в роботі основних вимог;
- основні правила ділового спілкування;
- праця з VIP пацієнтами;
- планування робочого місяця;
- збір статистичних даних.
3. Особливості ведення телефонних переговорів:
- телефонні розмови як одна зі складових завдань адміністратора;
- телефонний етикет;
- алгоритм роботи з вхідними та вихідними дзвінками;
- вміння ефективно відповідати на складні питання, слова паразити, типові помилки, грамотна відмова;
- типи сервісних дзвінків. Як виконати сервісний дзвінок, щоб він був не нав’язливим;
- рука на пульсі!
- грамотне інформування пацієнтів щодо перенесення візиту.
4. Роль основних вимог ISO 9001 2015 у “Відділенні надання організації медичних послуг”:
- поняття політики, цілі та кодекс поведінки працівників медичного закладу;
- як утримувати взаємозв’язок із замовниками;
- контроль невідповідностей, коригувальні дії,та їх аналіз;
- постійне вдосконалення та навчання адміністраторів.
5. Правові аспекти:
- дії адміністратора при перевірках органами держслужби та іншими органами;
- куток споживача- візитна картка закладу;
- дотримання комерційної та медичної таємниці;
- особливості видачі медичної інформації та документації;
- права та обов’язки пацієнтів.
6. Основні рекомендації поведінки при конфліктній ситуації:
- стратегія поведінки в конфлікті та зняття емоційної напруги;
- алгоритм поведінки при конфліктній ситуації;
- причини виникнення конфліктів;
- основні зони ризику виникнення конфліктів;
- як правильно встановити психологічний “Якір” для подальших контактів з пацієнтом;
- зміцнення до себе довіри за допомогою невербальної комунікації.
7. Сервісна концепція медичного центру:
- Поняття високоякісного медичного сервісу;
- міфи про сервіс;
- чи здатні ваші співробітники надавати якісний сервіс;
- як навчати, впроваджувати і контролювати якісний сервіс;
- створення плану дій щодо поліпшення якості сервісу в клініці;
- аналіз сервісу;
- як вміло розставити пріоритети та підвищити продуктивність в роботі;
- вміння представити конкурентну перевагу та сформувати цікавість пацієнта до даної послуги;
- формування додаткових джерел інформації.
8. Як запобігти емоційно-професійному вигоранню адміністраторів:
- основні причини професійного вигорання;
- види професійного вигорання;
- як запобігти професійному вигоранню.