Адміністратор

План навчання за програмою



1. Роль адміністратора в діяльності медичного закладу:

  • презентація клініки та уміння продемонструвати увагу і турботу до пацієнта в перші секунди комунікації;
  • комунікація з пацієнтами та співробітниками медичного закладу;
  • тактика збору інформації та навички оформлення медичної картки;
  • ефективне введення медичної документації в письмовому та електронному вигляді.

2. Професійні вимоги, вміння та навики адміністратора в роботі:

  • дотримання іміджу та зовнішнього вигляду;
  • організація робочого місця;
  • дотримання в роботі основних вимог;
  • основні правила ділового спілкування;
  • праця з VIP пацієнтами;
  • планування робочого місяця;
  • збір статистичних даних.

3. Особливості ведення телефонних переговорів:

  • телефонні розмови як одна зі складових завдань адміністратора;
  • телефонний етикет;
  • алгоритм роботи з вхідними та вихідними дзвінками;
  • вміння ефективно відповідати на складні питання, слова паразити, типові помилки, грамотна відмова;
  • типи сервісних дзвінків. Як виконати сервісний дзвінок, щоб він був не нав’язливим;
  • рука на пульсі!
  • грамотне інформування пацієнтів щодо перенесення візиту.

4. Роль основних вимог ISO 9001 2015 у “Відділенні надання організації медичних послуг”:

  • поняття політики, цілі та кодекс поведінки працівників медичного закладу;
  • як утримувати взаємозв’язок із замовниками;
  • контроль невідповідностей, коригувальні дії,та їх аналіз;
  • постійне вдосконалення та навчання адміністраторів.

5. Правові аспекти:

  • дії адміністратора при перевірках органами держслужби та іншими органами;
  • куток споживача- візитна картка закладу;
  • дотримання комерційної та медичної таємниці;
  • особливості видачі медичної інформації та документації;
  • права та обов’язки пацієнтів.

6. Основні рекомендації поведінки при конфліктній ситуації:

  • стратегія поведінки в конфлікті та зняття емоційної напруги;
  • алгоритм поведінки при конфліктній ситуації;
  • причини виникнення конфліктів;
  • основні зони ризику виникнення конфліктів;
  • як правильно встановити психологічний “Якір” для подальших контактів з пацієнтом;
  • зміцнення до себе довіри за допомогою невербальної комунікації.

7. Сервісна концепція медичного центру:

  • Поняття високоякісного медичного сервісу;
  • міфи про сервіс;
  • чи здатні ваші співробітники надавати якісний сервіс;
  • як навчати, впроваджувати і контролювати якісний сервіс;
  • створення плану дій щодо поліпшення якості сервісу в клініці;
  • аналіз сервісу;
  • як вміло розставити пріоритети та підвищити продуктивність в роботі;
  • вміння представити конкурентну перевагу та сформувати цікавість пацієнта до даної послуги;
  • формування додаткових джерел інформації.

8. Як запобігти емоційно-професійному вигоранню адміністраторів:

  • основні причини професійного вигорання;
  • види професійного вигорання;
  • як запобігти професійному вигоранню.